torsdag 25. november 2010

En liten sømoppsummering :-)

En liten sirkelsminkepung (eller dingsepung)
En liten gave til en grei veskekjøper =)

Strikketøymappe sydd på bestilling :-)
Bestillingen lød på en stor strikketøymappe med plass til større prosjekter.
Den er quiltet med vattfòr for ekstra hold.

Flammepung!
Perfekt til kantinepenger ifølge min yngste sønn :-)

Hjertepung :-)
(forminsket Tildamønster )

Stor toalettbag :-)
Denne har huset tenåringsdatter tatt i bruk som sminkebag :-)

En liten sirkelpung med garnnøstestoff :-)
Den bor i vesken min sammen med "itilfelledødtidklutestrikketøyet" mitt :-)
Mønstret har jeg funnet på bloggen til Rita
(her er en annen sirkelpung jeg har laget)

1 kommentar:

Ninne sa...

Næmmen jammen ser det ut som om jge får æren av å være først ute med kommentar i din nye fine blogg! Så masse flott du har sydd! Jeg syns den store strikketøymappen er spesielt kul i det smårutete stoffet! Og blått vettu, det faller jeg for :)

Kos deg i den nye bloggen din !!!
Klem fra meg!