torsdag 24. februar 2011

Lettpåvirkelig :-)

Jeg er ganske lettpåvirkelig når det kommer til strikking! Inspirasjonen flømmer, flotte modeller og fine mønstre blir lagret og samlet i stort monn, MEN selvom jeg strikker mye, strikker jeg sent og kun en pitteliten del av det jeg samler blir produsert :-)

Arne&Carlos Space Invaders  luer er en ting jeg har produsert,  2 stk julepresanger ble strikket og gitt bort uten bildedokumentasjon, men eldstesønnens etterjulpresang fikk jeg tatt bilde av før den forsvant ut døra!


Fin lue og flottfin sønn :-)


Som mange andre har jeg også strikket Flaggvottene fra Rauma, men jeg har gjort en stor feil ;-)

To venstre votter er jo bare tull :-)

5 kommentarer:

skvettlapp sa...

Den lua er så stilig, holder på med min andre nå.

Og vottene blir fine, det blir ett par til deg og ett til å gi bort!

medina sa...

Superfine votter! Den feilen gjør jeg stadig vekk. Det varierer hvor langtjeg strikker feil før det blir oppdaget. Har strikket helt ferdig sånn som du også:)

Sisselshverdag sa...

Fort gjort å strikke to like votter ;) men det blir jo fort 2 par av det.. hadde ikke gidda å rekke opp igjen i allefall ;)Har kjøpt garn i dag til par nr 2, herrestr denne gang. Skal gi de til eldste sønnen og han vasker klær selv ;)

Ha ei flotte helg :D

Hege sa...

De vottene er bare så superflott!
Flott lue du har laget også :)

Ragnhild sa...

Nei, nå fikk jeg meg en god latter, gitt :)... men da ble du vel nødt til å strikke enda et par, da vel?